F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 11, 2021 3:11 pm Rubrik: Ukulele-Bertil |
|
|
Jag ser att Ukulele-Bertil registrerat sig p� forumet.
Normalt sett brukar det vara upp till var och en att avg�ra om och i s� fall n�r man presenterar sig h�r. Men n�r vi nu h�rt s� mycket om honom och tagit del av s� m�nga formodanden och antaganden om honom vore det kul att h�ra hans egen ber�ttelse.
Hur �r det med internetaccessen t ex. �r det sant att du kommunicerar p� Internet med morse?
�r du sl�kt med Hawaiji-Kaj?
K�nner du br�derna Grushagen? _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4581 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 11, 2021 3:15 pm Rubrik: Re: Ukulele-Bertil |
|
|
Robert_Hultman skrev: | �r du sl�kt med Hawaiji-Kaj? |
Alla k�nner Hawaiji-Kaj men Hawaiji-Kaj k�nner ingen! _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: fre dec 11, 2021 3:17 pm Rubrik: |
|
|
Kan Ukulele-Bertil m�h�nda vara personen bakom psedonymen Yngve Miindre? _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5648 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 11, 2021 4:08 pm Rubrik: |
|
|
Eller Yngwie Stoorsteen?
Det f�rekom ju lite s�derhafsigt slajdande p� l�ten, s� alla fr�gor i den riktningen m�ste nog anses ber�ttigade. Har vi att g�ra med en maskerad person?
Kan det vara, som det misst�nktes om Havaij Kaij, att det �r flera personer. I Kaijs fall vid olika tidpunkter. H�r skulle det t o m kunna vara ett bandnamn.
Spekulationerna �r legio. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1894 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: fre dec 11, 2021 4:42 pm Rubrik: Re: Ukulele-Bertil |
|
|
Robert_Hultman skrev: | Jag ser att Ukulele-Bertil registrerat sig p� forumet.
Normalt sett brukar det vara upp till var och en att avg�ra om och i s� fall n�r man presenterar sig h�r. Men n�r vi nu h�rt s� mycket om honom och tagit del av s� m�nga formodanden och antaganden om honom vore det kul att h�ra hans egen ber�ttelse.
Hur �r det med internetaccessen t ex. �r det sant att du kommunicerar p� Internet med morse?
�r du sl�kt med Hawaiji-Kaj?
K�nner du br�derna Grushagen? |
Skall man uppfatta detta som en presentation d�? Herrarna Admin blir h�rmed huvudmisst�nkta d� ni kan se medlemmarnas mailadresser osv... _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: fre dec 11, 2021 4:56 pm Rubrik: |
|
|
Jag sv�r mig fri. Jag har inte reggat Ukulele-Bertil.
Edit: Vilket blev det 34400:e inl�gget p� forumet! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: fre dec 11, 2021 8:09 pm Rubrik: |
|
|
Vore ju i alla fall lite kul �nd� om Ukke-Berra ville presentera sig sj�lv h�r p� forumet ... _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5648 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 11, 2021 11:26 pm Rubrik: Re: Ukulele-Bertil |
|
|
ronald skrev: | Herrarna Admin ... kan se medlemmarnas mailadresser osv... |
Ja j�vlar, det hade jag inte t�nkt p�. Det gav dock inte n�gon merinformation. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Ukulele-Bertil
Registreringsdatum: 11 december 2021 Inl�gg: 1 Ort: Melanesien
|
Postat: l�r dec 12, 2021 12:11 am Rubrik: |
|
|
CQ CQ CQ Hej Sverige STOP Vaknade nyss och tittade ut over oceanien STOP Flyttade till Melanesien for 45 ar sedan STOP Uppkopplingen ar skral STOP Morse ar stabilt STOP Detta medium gor mig forvirrad STOP Tror mig inte vara bekant med Hawaiji-Kaj eller Broderna Grushagen STOP Maste fixa battre uppkoppling STOP Telegramformen hindrar mig i kommunikationen STOP Det ar inte flexibelt STOP Forra arets lucka 2 tilltalade mig STOP Nu sjunger alla barnen pa on denna sangen STOP Det ar valdigt roligt att Radio Sweden aven spelar arets julkalender STOP Nu borjar poletten ta slut STOP Hej fran Ukulele-Bertil _________________ QRU |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Gnistan
Registreringsdatum: 12 september 2021 Inl�gg: 322 Ort: G�vle
|
Postat: tor dec 24, 2021 9:32 am Rubrik: |
|
|
God Jul Ukulele-Bertil!
Hur har du det d�r borta i Melanesien? Har du kunnat h�ra hela 2009 �rs Ukulelejulkalendern eller har du haft m�nga st�rningar? Iallafall s� hoppas jag att du f�r en fin jul med mycket musik, sol, bad och god mat!
-------------------------
QRU? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|