F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
Blomkrukshattar p� IKEA! |
Yes! So there right fucking now! |
|
66% |
[ 6 ] |
�h nej! Ukulelens seriositet ifr�gas�tts med s�dana doningar. |
|
33% |
[ 3 ] |
|
Totalt antal r�ster : 9 |
|
F�rfattare |
Meddelande |
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4368 Ort: Bajen
|
Postat: tis nov 17, 2021 10:14 pm Rubrik: Roliga hattar |
|
|
Min fru ber�ttade att minstingen hade haft roligt med att prova hattar p� dagis. De hade k�pt in hattar fr�n IKEA, bl.a. i formen av blomkrukor med blommor. De var uppskattade och roliga. Jag fr�gade d� om de fanns i vuxenstorlek, eftersom jag spelar ukulele, och de gjorde de tydligen �ven om de inte g�r att hitta p� IKEAs webbsida. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4610 Ort: Stockholm
|
Postat: tis nov 17, 2021 10:17 pm Rubrik: |
|
|
Jag vet inte hur jag ska svara p� den h�r fr�gan. Hur ska jag bete mig? _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis nov 17, 2021 10:19 pm Rubrik: |
|
|
Go with your instinct! Och sitter beslutet f�r h�rt inne, lira lite psykedelia i bakgrunden s� ska det nog sl�ppa. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inl�gg: 707 Ort: Ume�
|
Postat: tis nov 17, 2021 11:06 pm Rubrik: |
|
|
jag�rentr�km�nsjag�rentr�km�nsjag�rentr�km�nsjag�rentr�km�nsjag�rentr�km�ns......
och �nd� gillar jag att kl� ut mig, men inte d� jag spelar ukke, eftersom jag g�r det p� allvar. Eller: jag kl�r g�rna ut mig, men inte med klapp-klapp-m�ssa och andra buskisattribut tillsammans med ukken. (D�remot kl�r jag g�rna ut mig till troll eller sj�r�vare med ukken, f�r det h�r inte till det som folk f�rv�ntar sig). _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
Senast �ndrad av Daionsavage den ons nov 18, 2021 9:55 am, �ndrad totalt 1 g�ng |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tis nov 17, 2021 11:09 pm Rubrik: |
|
|
Kanske om jag skulle spela DEVO-covers.
http://www.youtube.com/watch?v=Xbt30UnzRWw _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis nov 17, 2021 11:41 pm Rubrik: |
|
|
Jag tycker ocks� att s�dana h�r hattar �r s�tare p� barn �n p� skojfriska farbr�der. Men jag k�nde en inre gl�dje vid tanken p� hattarna, trots att jag inte skulle kl� mig i en s�dan n�r jag gjorde ukkdebut p� scen. Men det f�rst�s om man har en konsekvent outfit kan det funka ... _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5668 Ort: Stockholm
|
Postat: tis nov 17, 2021 11:47 pm Rubrik: |
|
|
En hatt som ser ut som en blomkruka....
Konsekvent outfit....
Nej, jag vill inte ens t�nka p� det.
(men jag r�stade p� alt 1, f�r att alt 2 l�t s� pr�ktigt och f�rnumstigt. Som om det h�r med ukulele vore allvarligt.) _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: ons nov 18, 2021 12:24 am Rubrik: |
|
|
Det fanns tydligen s�dana som s�g ut som fruktsk�lar ocks�, f�r all som vill komma ut ur Carmen Miranda-garderoben. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 492
|
Postat: ons nov 18, 2021 3:42 pm Rubrik: |
|
|
Tyv�rr s� �r IKEAS hattar alldeles f�r sm�!
Men men en hatt �r aldrig fel! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: ons nov 18, 2021 5:34 pm Rubrik: |
|
|
Sed�r! Vi har rapporter fr�n f�ltet redan. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Frallemartin
Registreringsdatum: 16 maj 2008 Inl�gg: 149 Ort: Vall�kra
|
Postat: fre nov 20, 2021 2:04 pm Rubrik: |
|
|
Den h�ringa kommentaren "...efter som jag spelar ukulele..."!?? Fungerar den i alla sammanhang? Hur anv�nds den p� b�sta s�tt?
Syftar den till n�got speciellt? �r man alltid f�rl�ten om man spelar ukulele? Jag k�nner att jag m�ste prova.... _________________ Ode to a frozen boot
James Hill
Jake Simabukuro |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tis dec 22, 2021 3:58 pm Rubrik: |
|
|
Frallemartin skrev: | Den h�ringa kommentaren "...efter som jag spelar ukulele..."!?? Fungerar den i alla sammanhang? Hur anv�nds den p� b�sta s�tt?
Syftar den till n�got speciellt? �r man alltid f�rl�ten om man spelar ukulele? Jag k�nner att jag m�ste prova.... |
Ber�tta hur det g�r! _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Tim
Registreringsdatum: 31 augusti 2007 Inl�gg: 71 Ort: J�nk�ping
|
Postat: tis dec 22, 2021 8:34 pm Rubrik: |
|
|
�hh n�gon mer som gillar devo! inte hattar men: http://www.youtube.com/watch?v=ZWmf7r_37eA&feature=related |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4610 Ort: Stockholm
|
Postat: tis dec 22, 2021 11:45 pm Rubrik: |
|
|
Tim skrev: | �hh n�gon mer som gillar devo! inte hattar men: http://www.youtube.com/watch?v=ZWmf7r_37eA&feature=related |
En av deras b�sta l�tar! Jag har funderat p� att g�ra en cover hur m�nga g�nger som helst. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: ons dec 23, 2021 9:29 am Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Jag tycker ocks� att s�dana h�r hattar �r s�tare p� barn �n p� skojfriska farbr�der |
Vid n�got tillf�lle i livet ska du pr�va p� att f� uppleva ett Barber shop convent ... _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|