|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Katja
Registreringsdatum: 13 februari 2009 Inl�gg: 42 Ort: G�vle
|
Postat: l�r dec 05, 2021 8:17 pm Rubrik: |
|
|
Inspelningskv�llen var en av de mest roliga kv�llar jag har varit med om!!
T�nkt er bara att 5 ukulelespelare t�gar in p� ROCKskolan och ska spela in! De coola grabbarna var s� otroligt trevliga!
Visst blev l�ten bra och visst fick man lite inspiration till en 'Absolut Ukulele' samlings CD!!!
G�vle g�nget �r ju ett kanong�ng att spela med!!!
Jag �r glad att jag �r en av dem!! _________________ KUL med uKULele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Gnistan
Registreringsdatum: 12 september 2021 Inl�gg: 322 Ort: G�vle
|
Postat: s�n dec 06, 2021 1:39 pm Rubrik: |
|
|
Id�n till gruppnamnet kom fr�n en av v�rldens b�sta skivor "Goats Head Soup" med Rolling Stones.... (tomten kunde nog ha passat in p� n�got av deras skivomslag, speciellt ett).
anders skrev: | N�r jag l�ste "Goat Head Friends" associerade jag p� n�got s�tt till hela black metal-grejen och med Mayhems spelning i Stockholm i fredags |
Anders, lyssnade nyss p� Mayhem och fick inspiration till n�sta �rs julkalender ???? ... ska f�rs�ka �vertala mina gruppmedlemmar...blir nog inte s� sv�rt... |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|