|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 601
|
Postat: ons okt 05, 2005 3:27 pm Rubrik: N�sta m�te m�jligt i ny lokal med egen bar o med mer utrymme |
|
|
Har ju i n�gra tidigare inl�gg utvecklat b�de reflexioner betr min syn p� s�v�l behovet av mer uttalade m�tesformer, som behovet av st�rre m�teslokal. Inte minst om tillstr�mningen av nya kommission�rer forts�tter p� samma s�tt som tidigare.
Har �ven sagt att jag sj�lv g�rna skulle se att vi hittade ngn centralt bel�gen krog, d�r man kanske ocks� kan ha tillg�ng till en bit mat, n�tt glas �l eller vin - och utan hutl�sa lokalhyror eller villkorade krav p� masskonsumtion av mat och/eller drycker. Kan i skrivandets stund lite f�rn�jsamt meddela att jag just hittat en s�dan lokal
- Hard Rock Caf�s Festv�ning p� Sveav�gen 75 -
och att jag dessutom lyckats tr�ffa en princip�verenskommelse f�r densamma. �r vi intresserade kan vi f� tillg�ng lokalen till under m�ndag-, tisdag- eller ev kanske �ven onsdagkv�llar ca en g�ng i m�naden, om lokalen inte skulle vara uthyrd aktuell dag. V�r f�rv�ntade motprestation �r att genomf�ra n�gra riktigt rockiga gig enligt senare �verenskommelse - samt att vi givetvis sk�ter oss, st�dar av lokalen o minimerar personalens eget efterarbete efter v�ra avslutade repetitioner. Tycker vi detta �r bra s� �terst�r i s� fall bara att hitta formen f�r lite mer organiserade tr�ffar.
Kan det va�n�got? _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1614 Ort: Stockholm
|
Postat: ons okt 05, 2005 8:20 pm Rubrik: |
|
|
Kan det va' n�got?
Skojaru?
Det �r lysande! _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1782 Ort: Stockholm
|
Postat: ons okt 05, 2005 9:43 pm Rubrik: |
|
|
Helt enkelt str�lande. Kan man s�ga.
Jag har sett Stock Rock Rooms i b�de nyktert och besk�nkt tillst�nd och kan med best�mdhet h�vda att lokalen rymmer en m�ngdubbelt st�rre kommission �n den nuvarande.
Rock on! _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Eleonore
Registreringsdatum: 15 juli 2005 Inl�gg: 15
|
Postat: tis okt 11, 2005 7:57 am Rubrik: |
|
|
Jag kan bara inst�mma med ovanst�ende! L�ter superbra! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Eva Forss
Registreringsdatum: 02 maj 2005 Inl�gg: 18 Ort: Gubb�ngen
|
Postat: m�n okt 17, 2005 9:34 am Rubrik: |
|
|
J�ttebra |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|