F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5662 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 03, 2006 12:26 pm Rubrik: |
|
|
Ett datum s� gott som n�got ach dessutom v�lmotiverat. Jag st�der f�rslaget.
Raskt jobbat Zandra. N�gra fler?
Jag utg�r fr�n/hoppas/befarar (stryk det som ej �nskas) att jag Robert Per o J�rgen totar ihop n�t. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4600 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 03, 2006 1:22 pm Rubrik: |
|
|
Inst�mmer med f�reg�ende talare: ett datum s� gott som n�got och att vi som �r n�gon slags konspiration drar fram n�got av v�ra rock�rmsess. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5842 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 03, 2006 1:51 pm Rubrik: |
|
|
10/12 blir nog bra. Jag har bokat in det i almenackan.
En annan fr�ga �r hur l�ng tid vi har till f�rfogande. Har HRC n�got "format" som de brukar h�lla sig till eller har v�r v�rd uttryckt n�got speciellt �nskem�l?
Det �r ju viss skillnad p� att fylla 20 minuter och en timme. Hur l�ng �r en l�t? Hur l�ng tid tar det f�r tv� grupper/artister att g� p� och av scenen? _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 03, 2006 2:02 pm Rubrik: |
|
|
�h, nej. Jag uppt�ckte just att det �r ju den dagen jag ska h�mta mitt Nobelpris. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 03, 2006 2:12 pm Rubrik: |
|
|
Eller om man ska vara allvarlig: Jo det �r skillnad p� en timme och 20 minuter. Jag tror nog att problemet b�st angrips fr�n tv� h�ll. HRC talar om vad de �nskar. Vi talar om vad vi kan leverera. Om det senare �r lika med eller mindre �n det f�rra �r problemen nog inte s� stora. Om det senare �r st�rre �n det f�rra har vi ett angen�mt problem i att vaska fram guldkornen ur den m�jliga repertoaren. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: tis okt 03, 2006 6:19 pm Rubrik: |
|
|
Avvaktar ytterligare ett par dagar innan jag konfirmerar datumet 10/12 med HRC o tar reda p� ev detaljer kring deras egna f�rv�ntningar.
Till dess rekommenderar jag fortsatt gruppering, formering, uppl�ggsfunderingar, jull�tar, arrangemang, ev rekvisita som tomteluvor, lussekronor, bastkjolar, hawaiiskjortor ... etc. _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Plink-plonk Kommissionens entusiast
Registreringsdatum: 20 mars 2006 Inl�gg: 1541
|
Postat: ons okt 04, 2006 1:20 pm Rubrik: |
|
|
Now theres one thing I know, this is what Brian Boitano�d do: _________________ Tangi Manini Sopranino
Allander Lyx
Kamaka Std de luxe HF 1
Bobby Henshaw
Martin-1
Gibson-2
Fin-Der
Bushman Jenny Concert
Kamaka HB-2D Concert De luxe
Kamaka HF 36 Tenor
Calypsonic Lulu Tenor
Bushman Jenny C Baryton |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: ons okt 04, 2006 3:01 pm Rubrik: |
|
|
Kanske l�ge f�r en virtuell handuppr�ckning s� alla vet vilka som vill/kan/kommer att vara med p� en HRC-spelning 10/12. Vi f�rs�ker med samma metod som inte gick s� bra sist. Men det �r en bra metod (f�rutom att den kanske inte funkar, vilket kan ses som en svaghet) s� vi g�r v�l ett f�rs�k till.
Allts� kopiera listan med deltagare och l�gg till ditt namn, alternativt ta bort det om du f�r pl�tsligt f�rhinder. (Rampfeber �r inte giltigt f�rfall)
Det h�r �r vad jag tror �r k�nt hittills:
jukkalele
Robert Hultman
ukulelerud
J�rgen
zpreston
Plink-Plonk
Calypsonic
Brian Boitano?
Kom igen. L�gg till ditt namn till listan. Det �r f�rst�s ocks� en hj�lp f�r gruppbildningar att veta vilka som �ver huvud taget t�nker vara med. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 1013 Ort: Stockholm
|
Postat: ons okt 04, 2006 3:41 pm Rubrik: |
|
|
Vilka vill/kan/kommer att vara med p� en HRC-spelning 10/12?
jukkalele
Robert Hultman
ukulelerud
J�rgen
zpreston
Plink-Plonk
Calypsonic
h�gel
Brian Boitano?
Allts�:
kopiera listan med deltagare och l�gg till ditt namn, alternativt ta bort det om du f�r pl�tsligt f�rhinder.
(Rampfeber �r inte giltigt f�rfall) _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 492
|
Postat: ons okt 04, 2006 10:28 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele
Robert Hultman
ukulelerud
J�rgen
zpreston
Plink-Plonk
Calypsonic
h�gel
Lasse R |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 341
|
Postat: fre okt 06, 2006 11:51 pm Rubrik: F�rhindrad |
|
|
Eftersom jag r�ckte upp en hand som intresserad av Advent-spelningen
�r det v�l juste att meddela att jag spelar Messias i Storkyrkan den 10:e dec, s� det blir sv�rt att vara med f�r mig om det inte blir sent p� kv�llen. Jag �r v�l klar kl. 18.00 i kyrkan. Ni fixar det h�r suver�nt utan
mig s� det �r jag som �r ledsen att inte kunna vara med. Toy, toy f�r att det blir succ� pyramidale. Martin B |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: tor okt 26, 2006 5:44 pm Rubrik: |
|
|
Hej alla som anm�lt sig till att vara med p� Hard Rock Caf� storslagna advents- och ukulele-gig, och tack f�r att s� m�nga visat sitt intresset. Det har uppskattats s�rskilt av planeringsledningen.
Till er allas sannolikt stora besvikelse tvingas jag meddela att detta gig dessv�rre inte kommer att kunna bli av pga att HRC inte hinner med att planera f�r detta (vet i skrivandets stund om det �r b�st f�r dom eller f�r oss).
Dock har man nu ist�llet uttalat ett visst intresse f�r ett "julgransplundrings-gig" n�gon g�ng omkring tjugondag-Knut ist�llet, dvs runt 13/1 2007. N�rmare detaljer �n s� har vi inte just nu.
Vem vet, det kanske ger n�gon m�jlighet att �ven hinna l�gga till "Nu �r glada julen slut, slut, slut" p� reportuaren ... _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Plink-plonk Kommissionens entusiast
Registreringsdatum: 20 mars 2006 Inl�gg: 1541
|
Postat: ons nov 01, 2021 12:30 am Rubrik: |
|
|
R�kna bort mig om inget of�rutsett intr�ffar. _________________ Tangi Manini Sopranino
Allander Lyx
Kamaka Std de luxe HF 1
Bobby Henshaw
Martin-1
Gibson-2
Fin-Der
Bushman Jenny Concert
Kamaka HB-2D Concert De luxe
Kamaka HF 36 Tenor
Calypsonic Lulu Tenor
Bushman Jenny C Baryton |
|