|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Mange
Registreringsdatum: 09 oktober 2008 Inl�gg: 1379 Ort: Hammarbyh�jden - ukulelens Laurel Canyon
|
Postat: m�n okt 19, 2009 10:58 pm Rubrik: Faith +1 |
|
|
Efter att ha f�ljt den heta religionsdiskussionen som har blossat upp p� ukulelecosmos valde jag att inte ge mig in i den n�got mer. Jag gav mina fem cent om att jag �lskar gammal gospel men f�rst�r inte vad de moderna kristna musikerna h�ller p� med. Jag hade f�rst t�nkt att l�nka till den enda grymma moderna "worship songwritern", mannen (pojken) bakom gruppen Faith +1:
http://www.youtube.com/watch?v=7uu-TtAKpCw
Jag struntade dock i att g�ra det d�r eftersom debatten k�nns lite l�tt infekterad. Men bara f�r att man fegar ur d�r beh�ver inte det betyda att man inte kan l�gga ut l�nken h�r... _________________ Smilies killed irony!!! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4582 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n okt 19, 2009 11:01 pm Rubrik: |
|
|
Aaaah, kristen musik med ett enda syfte: att tj�na pengar. Min tekopp. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|