|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2160 Ort: Stockholm
|
Postat: tis aug 11, 2021 12:18 pm Rubrik: |
|
|
Originalet var r�tt platt, c:a 45 mm d�r nere och kanske 30-35 vid halsen. Ska s�ga lite halsar i helgen har jag t�nkt.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4655 Ort: Stockholm
|
Postat: tis aug 11, 2021 12:36 pm Rubrik: |
|
|
Sven skrev: | Originalet var r�tt platt, c:a 45 mm d�r nere och kanske 30-35 vid halsen. Ska s�ga lite halsar i helgen har jag t�nkt.
Sven |
Oj vad jobbigt det d�r l�ter om man tolkar det p� ett annat s�tt...
http://www.srpska-mreza.com/library/facts/photo/Saw-head.jpg _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
rognas
Registreringsdatum: 25 augusti 2009 Inl�gg: 155 Ort: �stersund, J�mtland
|
Postat: fre aug 28, 2021 1:17 am Rubrik: |
|
|
Sven... J�sses vad du �r flink i fingrarna... Du har min fullaste respekt och djupaste beundran �ver att dels kunna och �ven ha plats att ut�va en av m�nga saker jag skulle vilja g�ra, bygga instrument... Gud vad jag blir avundsjuk p� dig och ditt utrymme... lyckost.. suuuuuck..
//rognas _________________ Jag fick mina efterl�ngtade grisar den 9:e september (09), �hhh, vad fiiina dom e'.... |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|