Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

G�vletr�ff 31/1
G� till sida F�reg�ende  1, 2, 3
 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> M�ten p� g�ng
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Gnistan



Registreringsdatum: 12 september 2021
Inl�gg: 322
Ort: G�vle

Inl�ggPostat: tis feb 10, 2022 3:49 pm    Rubrik: Svara med citat

Registreringsdatum: 12 september 2021
Inl�gg: 39
Ort: G�vle
Postat: s�n feb 01, 2022 8:04 pm Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Tack alla som kom till v�r f�rsta (mig veterligen), stora ukuleletr�ff/fest h�r i G�vle!
M�nga har h�rt av sig och tyckt att det var fantastiskt roligt, med m�nga fantastiska upptr�danden; "men vad duktiga dom var" "och vad roligt det var" har sagts m�nga g�nger idag! M�nga �r j�ttepeppade och vill vara med p� maillistan inf�r G�vles ukuleles�llskap.

Mycket ska hinnas med och hanns med under eftermiddagen (vi b�rjade kl.16.00), kv�llen, natten - spelandet avslutades inte f�rr�n p� sm�timmarna (vi h�ll p� med jammande (heter det s� egentligen) till kl. 02.30! Under denna ukketr�ff prioriterades inte effektivitet utan Gl�dje! Vi beh�vde inte korta ner varken allspel eller upptr�danden eftersom jag inte hade satt n�gon sluttid p� tr�ffen och lokalerna var disponibla utan sluttid och det k�ndes verligen toppen!

...och tack vare "g�rdagens" tr�ff har jag nu en l�ng maillista med ukulelespelare som vill vara med och spela tillsammans i G�vle (vi kommer kanske att kalla det ett ukuleles�llskap). �ven personer som inte deltog i festen har h�rt av sig och vill vara med!

Allt har sin tid; presentationer har sin tid (j�ttebra id� som du Odini f�reslog - n�gra hade synpunkter p� att det tog l�ng tid), allspel har sin tid, fika/mat har sin tid, upptr�danden har sin tid (oj vad m�nga som h�rt av sig och varit imponerade av dessas h�ga klass), och jammet p� slutet har sin tid (t�nk att jag har jammat med kommission�rerna - det var "ett h�mningsl�st ukulelehamrande" vill jag lova!

Nu �r vi p� G h�r i G�vle! H�r av dig Odini, du �r varmt v�lkommen till att delta i fortsatta diskussioner om hur G�vle ukuleles�llskaps kommande aktiviteter ska utformas - eldsj�lar beh�vs alltid...

Kram /Gnistan
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Axel



Registreringsdatum: 08 januari 2007
Inl�gg: 139
Ort: Str�ngn�s och Falun

Inl�ggPostat: tis mar 10, 2022 8:17 pm    Rubrik: Svara med citat

Jag uppt�ckte att det tydligen finns m�ten n�rmare Falun ocks�!
Jag f�r h�lla �gonen �ppna i framtiden...
_________________
"Legolas"
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida
Gnistan



Registreringsdatum: 12 september 2021
Inl�gg: 322
Ort: G�vle

Inl�ggPostat: tis mar 10, 2022 9:47 pm    Rubrik: Svara med citat

Axel, j�ttekul om du kommer!

Jag s�tter in datumen efterhand p� G�vletr�den "m�ten p� g�ng", s� det �r bara att komma!
Vill du vara riktigt s�ker innan du kommer (s� att inte alla ukkespelare i G�vle f�tt scharlakansfeber p� en g�ng) s� kan du kontakta mig n�gon dag innan!

V�lkommen!
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> M�ten p� g�ng Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
G� till sida F�reg�ende  1, 2, 3
Sida 3 av 3

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006