F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5827 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n nov 30, 2021 9:44 pm Rubrik: Kommentarer till bidragen/Comments on the contributions |
|
|
T�nkte bara sparka ig�ng �rets kommentardel med denna tr�d. Tanken �r att som tidigare �r skapa en tr�d f�r varje lucka.
This is just to get this new part of the forum going. The plan is to have one thread with comment for each "door" in the calender.
Till skillnad fr�n resten av forumet �r denna del �ppen ocks� f�r icke registrerade anv�ndare. Om det leder till mycket spam s� f�r jag v�l ompr�va och kanske st�nga f�r icke-registrerade anv�ndare. Men jag hoppas det kan f�rbli �ppet.
This part of the forum is open for every one to write in. I hope it won't attract to much spam. If it does I'll heve to reconsider the openness and only allow registered users to write here. But untill further notice its open for everyone. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: s�n nov 30, 2021 11:37 pm Rubrik: |
|
|
B�rjar bli oliiidliiiigt sp�nnande _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1895 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: s�n nov 30, 2021 11:40 pm Rubrik: |
|
|
mm... _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5827 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n nov 30, 2021 11:58 pm Rubrik: |
|
|
S� h�r med n�gra sk�lvande minuter kvar till premi�ren av �rets ukulelejulkalender kan jag meddela att att det blir en kalender ocks� i �r. Jag hade hoppats p� en elegantare teknisk l�sning men det f�r blir en senare fr�ga. Tillsvidare k�r vi p� conceptet "Chinese curtain". Jag sitter allts� bakom websidan och �ppnar luckan n�r ni knackar p�.
Jag har emellertid kollat att linan upp �r fr�sch och fungerande s� att jag kan ladda upp det heta materialet n�r klockan passerar midnatt.
Under tiden kan jag bjuda p� lite statistik kring �rets kalender.
Det kom till sist in 25(!) bidrag. Inte innan deadline men v�l innan det var helt f�rsent. Jag har d�rf�r dragit tillbaka mitt eget bidrag (det var iaf inte s� bra).
8 bidrag �r med engelskt text. 14 med svensk text och 2 helt instrumentala.
�tta nya bidragsgivare eller konstellationer av bidragsgivare har kommit med bidrag till �rets kalender.
Det ni! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4589 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n dec 01, 2021 12:12 am Rubrik: |
|
|
Robert_Hultman skrev: | Tillsvidare k�r vi p� conceptet "Chinese curtain". Jag sitter allts� bakom websidan och �ppnar luckan n�r ni knackar p�. |
Om du f�r liv i php:n s� har vi Mr Beans trevliga filflyttar-skript som kan g�ra jobbet precis lika automagiskt som f�rra �ret. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�st G�st
|
Postat: m�n dec 01, 2021 8:36 am Rubrik: |
|
|
�ntligen! H�rligt att �rets b�sta och skojigaste musikupplevelse �ntligen har satt ig�ng igen!!
En f�rv�ntansfull Cecilia (ukulelev�n utanf�r Ukulelekommissionens trygga h�gn) |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�st
|
Postat: tis dec 02, 2021 9:22 am Rubrik: |
|
|
I think I post this here?
liked that jukka! X-mas in Hawai
Jyoti |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tor dec 04, 2021 6:46 pm Rubrik: |
|
|
Ikv�ll t�nker jag g� och l�gga mig i tid, f�r att g� upp tidigt i morgon bitti f�r att kommentera. Jag lovar. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
MrBean
Registreringsdatum: 04 november 2021 Inl�gg: 36
|
Postat: m�n dec 08, 2021 5:39 pm Rubrik: God kvalit� p� bidragen i �r! |
|
|
God kvalit� p� bidragen i �r! Min favorit hittills �r Stoned Santa/Lucka 5. _________________ Flying-V Forever |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis dec 09, 2021 11:53 pm Rubrik: |
|
|
Sn�n ligger gr� p� Eker�, endast kommission�rerna �r vakna...
Det �r inte d�ligt med 24 uppesittarkv�llar men fr�gan �r om det �r s� bra nu i
l�gkonjunkturstider d� alla borde g� upp tidigt och jobba sig tr�tta av samh�llsansvar. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|