F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 341
|
Postat: l�r dec 06, 2021 12:28 am Rubrik: Traditionsb�rare |
|
|
Man blir lika upphetsad av traditionsbevarare som dito brytare. Den h�r gamla godingen var det riktigt l�nge sedan jag h�rt s� det var angen�mnt. Man tackar f�r ett gott framf�rande. Tack, Martin |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 1013 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 06, 2021 6:26 pm Rubrik: |
|
|
Man undrar ju om det �r en s�rskild lucka du har i �tanke eller om det �r ett omd�me f�r julkalendern i sin helhet? _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4592 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 06, 2021 8:01 pm Rubrik: |
|
|
H�gel skrev: | Man undrar ju om det �r en s�rskild lucka du har i �tanke eller om det �r ett omd�me f�r julkalendern i sin helhet? |
Jag tror att han menar mitt bidrag...Det har iofs inte spelats �n. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�st
|
Postat: l�r dec 06, 2021 11:42 pm Rubrik: |
|
|
N�j det �r bara mitt vanliga handlag med datorer som gjorde att komentaren hamnade p� en helt oavsedd plats. �h jag blir s� tr�tt p� mig sj�lv. Martin |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
|
Postat: l�r dec 06, 2021 11:51 pm Rubrik: |
|
|
Jag undrar fortfarande vilken lucka som avses. _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�st
|
Postat: s�n dec 07, 2021 12:17 am Rubrik: |
|
|
Ja det kunde jag ju ha talat om. Komentaren var till lucka 6, men eftersom det var en banbrytare i lucka 5 s� kunde det v�l g�lla lite f�r den ocks�. Jag kan inte logga in riktigt utan f�r bes�ka forumet som n�n slags g�stf�rel�sare, jag f�r mer och mer komplex ju mer jag f�rs�ker utnyttja en dator. Nu kan jag inte best�mma var komentaren ska hamna. Usch och fy. Martin. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
|
Postat: s�n dec 07, 2021 12:23 am Rubrik: |
|
|
Tips, Martin: n�sta g�ng du �r inloggad. K�r en "edit" p� f�rsta inl�gget som bara heter "traditionsb�rare" och �ndra det till "Lucka 6 / Door 6".
(N�r du �r inloggad s� kan du se en liten ruta uppe till h�ger d�r det st�r "Edit" i ditt inl�gg - klicka i den s� kan du �ndra, t.ex. rubrik) _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|