|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
ljudsystem
Registreringsdatum: 08 oktober 2008 Inl�gg: 18
|
Postat: s�n nov 09, 2021 11:41 pm Rubrik: ukulele i sk�ne? |
|
|
Hej, har skaffat en uke precis och spelar dag och natt, finns det n�gon mer i Sk�ne som spelar? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5826 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n nov 10, 2021 11:30 am Rubrik: |
|
|
Tittar man p� medlemslistan s� finns det faktiskt ett riktigt stort g�ng h�r p� n�tet som finns i Sk�ne IRL.
Archtop i Malm�
Trellebelle i Trelleborg
Anett "sy�st om Malm�"
UkuleleAfficionado "strax utanf�r Lund" (vilket betydde Vall�kra om jag minns r�tt)
Berneflott som till vardags finns i Luxemburg �r i Sk�ne i smyg ibland (?)
D�rtill har vi n�gra som registrerat sig men som inte varit aktiva p� forumet (men ni �r v�lkomna �nd�) som uppger orter i Sk�ne som hemort:
Sumpan68 i Helsingborg
Malner i Laholm
LasseT i Lund
Men de s�ger s�kert hej i tr�den vartefter de ser din "efterlysning" _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
uncle
Registreringsdatum: 27 maj 2008 Inl�gg: 99 Ort: Malm�
|
Postat: tor nov 13, 2021 9:14 am Rubrik: |
|
|
Gl�m inte mig �ven om jag �r norrl�nning i botten
Vi har i v�rat lilla g�ng pratat om ett ukulelehappening nere i sk�ne. Ska prata ihop oss lite mer s� postar vi info om det h�r. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5826 Ort: Stockholm
|
Postat: tor nov 13, 2021 12:20 pm Rubrik: |
|
|
uncle skrev: | Gl�m inte mig |
F�rl�t Uncle. Jag har s�kert missat n�gon mer ocks�.
V�rt lilla g�ng, skriver du. Det l�ter intressant. �r det fler h�r p� forumet som ing�r i det, eller �r det "fr�mlingar"? _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
berneflott
Registreringsdatum: 29 februari 2008 Inl�gg: 151 Ort: Luxembourg
|
Postat: tor nov 13, 2021 4:48 pm Rubrik: |
|
|
Frallemartin i Vall�kra ocks�, fast han har internetf�rbud just nu eftersom de m�ste byta v�rmepanna i st�llet f�r att k�pa banjoukulelar.
Honom �r det synd om...
I vilken del av Sk�ne hittar vi ljudsystem?
N�r jag �r Sverige �r jag i Helsingborg.
Erik |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ljudsystem
Registreringsdatum: 08 oktober 2008 Inl�gg: 18
|
Postat: l�r dec 06, 2021 10:45 pm Rubrik: |
|
|
Jag har precis flyttat fr�n Lund till K�vlinge. Ja, medela om det blir n�gon tr�ff i sk�ne, alltid p� n�r det g�ller att spela. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|