|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Tosse
Registreringsdatum: 28 december 2021 Inl�gg: 121 Ort: �rnsk�ldsvik, v�sternorrland.
|
Postat: tor mar 06, 2022 11:59 am Rubrik: Ny video! |
|
|
Vad g�r man en dag d� man inte arbetar och k�nner sig sl�?
Jo, man spelar in en musikvideo! Nu var jag ju visserligen ensam i inspelingen, s� det blir som 'Sugar in my tea (yeah)', en bunt med videoklipp fr�n en kamera i ett stativ n�gonstans. Men jag �r n�jd �nd�, denna g�ng �r jag ju lite sminkad ocks�!
http://www.youtube.com/watch?v=ytBS5cD4fi0
Sj�lva l�ten har en del utav er redan h�rt! Det �r "ZombieKing".
PS: Oroa er inte f�r ukulelen som f�r k�mpa ute i sn�n, den har varit hoppl�s redan fr�n b�rjan! Alla toner p� hela halsen har l�tit fel. Men den har faktiskt blivit b�ttre sedan den fick vantrivas ute i den norrl�ndska vintern f�r att snabbt f� �terv�nda till v�rmen innomhus, jag tror att den f�rvred sig och helt pl�tsligt blev intonerad! S� jag tar inte ut den mer nu! _________________ Tosse, den glade pessimisten! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|