Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Spelning p� IT-F�retagens �rsm�tesseminarium 27 april 18:00

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Spelningar
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 5842
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: tis mar 21, 2022 10:13 am    Rubrik: Spelning p� IT-F�retagens �rsm�tesseminarium 27 april 18:00 Svara med citat

Min, snart f�re detta, arbetsgivare - branschorganisationen IT-F�retagen har sitt �rsm�te med efterf�ljande �rsm�tesseminarium den 27 april. Det brukar samla 100 - 150 personer och det kommer att avslutas med mingel och buff� i organistionens lokaler p� Blasieholmsgatan 5 i Stockholm (Blasieholmsgatan ligger inte helt ov�nat p� Blasieholmen mitt i stan. Bakom Grand Hotel).

Temat f�r buff�n kommer att bli Hawaii och eftersom man vet att jag spelar ukulele har man fr�gat om kommissionen vill komma och spela. det blir d� fr�ga om "bordsspel" dvs att g� runt bland g�sterna och spela l�tar p� beg�ran. (Fast man spelar naturligtvis det man kan och vill. Det �r bara att "h�ra fel" om g�sterna �nskar l�tar man inte kan eller vill spela).

Det betyder att vi beh�ver (kanske b�r) tr�na vid n�gra tillf�llen (ett eller tv�) jag ska kolla n�r det finns lediga lokaler p� Blasieholmsgatan s� kan vi tr�ffas d�r och repa.

Anm�l er g�rna i tr�den om ni kan vara med och spela. Anm�lan �r bindande (klart att om du blir sjuk eller s�, s� kan du utebli) eftersom jag m�ste vet att det blir n�got. I annat fall m�ste jag utl�sa (och komma p� ) plan B.
_________________
"Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting


Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 5662
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: tis mar 21, 2022 1:34 pm    Rubrik: Svara med citat

Jag �r med. F�rutsatt att det g�r att repa ett par g�nger. Repertoar kan vi ju best�mma h�r, s� slipper man sl�sa tid p� det under repningar.

En liten men reell fara finns dock. Det �r en kv�ll d� jag i alla fall teoretiskt kan bli tvungen att vara kvar p� �mbetet extra l�nge, pga en sk d�dslinje. Jag kan naturligtvis se till att bli klar i tid, men jag �r inte helt allsm�ktig, s� saker kan sl� ner som sm� blixtar Datorn br�kar med mig, typ fr�n annat h�ll.

Som sagt en liten risk, men det kan vara viktigt att k�nna till den f�r din ev planering.
_________________
Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Lasse R
Kommissionens sommartomte


Registreringsdatum: 26 maj 2005
Inl�gg: 492

Inl�ggPostat: ons mar 22, 2022 10:56 am    Rubrik: Svara med citat

Jag h�nger med om vi f�r ihop ett n�gorlunda stort g�ng och en skaplig och bekv�m reportoar som man hinner repa in!
H�lsn Lasse R Rolling Eyes
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 5842
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: tis apr 11, 2022 10:19 pm    Rubrik: Svara med citat

Jag har l�mnat �terbud till detta gig. Det k�ndes lite f�r l�st i konturerna s� h�rt n�r datumet n�rmade sig.
_________________
"Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Spelningar Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006