|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5835 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 08, 2021 12:15 am Rubrik: |
|
|
Tack f�r de fina omd�mena och med "�verseendet" med solot. Man (jag) kan om man vill se det som ett benchmark. N�sta �r blir det nog ett b�ttre solo.
Ang BiB: Den nya versionen l�r ha avsev�rt mycket b�ttre trummor �n de i den version jag har. Har jag h�rt. Eller har jag h�rt s�gas, f�r att vara tydlig. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: s�n dec 09, 2021 9:32 am Rubrik: |
|
|
Snyggt Robban, nu vill jag ocks� ha mer jul - och snabbt _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 341
|
Postat: s�n dec 09, 2021 7:03 pm Rubrik: SOLO MED H�NG!! |
|
|
Idag den 2:a advent har jag f�tt en ny dator instalerad f�r den gamla pajade redan till lucka fem- s� jag har haft kalenderabstinens, men den
b�rjar stillas nu. Tack Roberrt f�r din juls�ng jag gillade text och musik och t.o.m. ditt solo som jag tycker har ett sk�nt h�ng. Bra jatzmusiker har samma f�rm�ga att ligga lite f�re eller efter f�r att sedan landa r�tt. Du har mitt fulla gillande f�r solot. Martin |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 1013 Ort: Stockholm
|
Postat: tis dec 11, 2021 12:48 am Rubrik: |
|
|
Har varit borta en vecka utan internet�tkomst och f�rs�ker nu uppdatera mig.
Fan, vad bra alla �r!
Snitsigt, det h�r, Robert!
V�ldigt vad mycket komp det �r p� alla l�tar, hela orkestrar.
Jag hukar lite bakom min lucka d�r en mer eller mindre naken ucke f�rs�ker maskera och mjuka upp min raspiga r�st...
Plink-plonk skrev: | Undertecknad har en crackad rykande f�rsk kopia (BiaB) |
N�n som har en mac-version? _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|