F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 7725 Ort: Stockholm
|
Postat: tis feb 18, 2022 9:58 pm Rubrik: Mat, musik och rusdrycker - uppskjutet |
|
|
H�rrni.
Vad har ni f�r er p� kv�llen (fredag) den 28 februari? �r det n�gra som kan/vill komma och spela lite musik, k�ka n�got och dricka n�got (jod�, en eller annan flaska julmust kan jag uppbringa. � s� vin och �l f�r de som hellre dricker s�nt)
K�nt uppl�gg: Socialt umg�nge, "open no mic", samspel och (kaotiskt) allspel.
Sonderar. Kanske �r det kort varsel. Men jag har precis insett att jag har huset f�r mig sj�lv d�. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash

Senast �ndrad av Robert_Hultman den fre feb 21, 2022 3:20 pm, �ndrad totalt 1 g�ng |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 3348 Ort: Stockholm
|
Postat: ons feb 19, 2022 10:03 am Rubrik: |
|
|
Det l�ter astrevligt! Men jag �r r�dd att jag �r bokad sagda afton redan. Helvete. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
hrlarson Surpeti

Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 6056
|
Postat: ons feb 19, 2022 10:25 am Rubrik: |
|
|
Sportlov och v�rmlandsvistelse st�ller dessv�rre till det f�r mig. Lovv�rt initiativ. _________________ iLars |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |

|
Postat: ons feb 19, 2022 11:24 am Rubrik: |
|
|
Sportlov!?
S�nt har jag inte koll p� l�ngre.
Det kanske st�ller till det. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
 |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
hrlarson Surpeti

|
Postat: ons feb 19, 2022 1:29 pm Rubrik: |
|
|
Vi �r just nu inne i andra sportlovsveckan. N�sta vecka �r det Stockholm. Vecka 11 har Jokkmokk sportlov. Bara s� ni vet. _________________ iLars |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 7007 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 20, 2022 1:25 pm Rubrik: |
|
|
�ven jag �r nog f�rhindrad att n�rvara denna dag. Och kanske framf�r allt denna afton. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |

|
Postat: tor feb 20, 2022 3:58 pm Rubrik: |
|
|
Tre nay och inga yey, h�r p� forumet s� l�ngt allts�.
N�ja, inbjudan st�r kvar. Ingen anledning att bl�sa av. Alla har v�l inte sportlov. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
 |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |

|
Postat: fre feb 21, 2022 3:22 pm Rubrik: |
|
|
Jamen, nu var det ju n�stan tur att ingen h�rifr�n tackat ja, �nnu.
�ndrade planer f�r den �kta h�lften g�r att den 28:e inte l�ngre �r n�got bra datum.
Jag �terkommer med nytt f�rslag. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
 |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
Mab

Registreringsdatum: 28 september 2021 Inl�gg: 2187 Ort: Hammarbyh�jden
|
Postat: m�n mar 03, 2022 9:28 am Rubrik: |
|
|
Jag kunde inte heller d�. _________________ Gammalt br�d rostar aldrig |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
hrlarson Surpeti

|
Postat: ons mar 19, 2022 7:54 pm Rubrik: |
|
|
Jag vet inte om det �r lite sent, men tycker ni att vi ska s�tta upp en poll om vilka som inte kunde? Vi kanske kunde r�sta om den saken? _________________ iLars |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |

|
Postat: tis mar 25, 2022 1:45 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Jag vet inte om det �r lite sent, men tycker ni att vi ska s�tta upp en poll om vilka som inte kunde? Vi kanske kunde r�sta om den saken? |
Annars kan alla f� skriva vilket datum som hade varit det b�sta f�r deras del. Alternativt vilka datum de inte hade kunnat. Om n�gra skriver det ena och n�gra det andra blir det v�ldigt o�verblickbart. Lite som en ucke-tr�ff. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
 |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
Baron K

Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 1227 Ort: S�dermalm
|
Postat: ons apr 23, 2022 2:25 pm Rubrik: |
|
|
G�r ett nytt f�rs�k Robert! Eller n�gon annan. Nu n�r �ppna scenen �r nerlagd kliar det som fan i spelfingrarna och skriker i �ltarmen. _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
 |
|