| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Denno
Registreringsdatum: 05 mars 2009 Inlägg: 194
|
Postat: lör jul 10, 2010 11:20 pm Rubrik: För lite över ett år sedan så började jag spela ukulele... |
|
|
...och nu vill en av mina bästa tjejkompisar att jag skall spela på hennes bröllop!!!!
Vem hade kunnat tro det. Hon vill att jag skall sjunga im yours, inga problem i sig. Men det är ju fan ett bröllop!!!!!
Jag har tackat ja i alla fall. Det får gå som det går..men jag lär vara nervös! _________________ Se mina videos på http://www.youtube.com/user/learninguke |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Jörgen Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inlägg: 4657 Ort: Stockholm
|
Postat: sön jul 11, 2010 9:29 am Rubrik: Re: För lite över ett år sedan så började jag spela ukulele. |
|
|
Grattis! _________________ Jag är bra på att göra andra bäst. Vad är du bra på? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Melker

Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inlägg: 722 Ort: Umeå
|
Postat: fre jul 16, 2010 3:22 pm Rubrik: |
|
|
Way to go Denno! _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
| Sandra skrev: | | Då önskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivallåtar... |
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Robert_Hultman Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2005 Inlägg: 5886 Ort: Stockholm
|
Postat: fre jul 16, 2010 6:49 pm Rubrik: |
|
|
Kör hårt. Ukulele är romantiskt. _________________ "Sannolikheten att lyckas ökar dramatiskt med varje försök"
John Nash |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Denno
|
Postat: mån jul 19, 2010 2:36 pm Rubrik: |
|
|
Så då var det klart. Jag har nog faktiskt aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Och jag är inte den som brukar bli nervös.
Var tvungen att kolla ner hela tiden för att inte bli allt för känslosam. Det var en laddad stämning vill jag lova. Och kunde inte fokusera när jag försökte titta på brudparet.
Men jag gjorde det! Men inte utan ansträngning. Det kändes som om inte lungorna riktigt räckte till, misstänker att jag spände mig på tok för mycket. Men jag fick massor av lovord efteråt av folk.
Så nu känns det skönt. Skall se om jag kan få upp filmen även om den är rätt usel ljudkvalitet. _________________ Se mina videos på http://www.youtube.com/user/learninguke |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Mab

Registreringsdatum: 28 september 2008 Inlägg: 1405 Ort: Hammarbyhöjden
|
Postat: mån jul 19, 2010 2:38 pm Rubrik: |
|
|
Snyggt jobbat, Denno! Nu är du ukulele-kantor också! _________________ Gammalt bröd rostar aldrig |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Robert_Hultman Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2005 Inlägg: 5886 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jul 19, 2010 2:59 pm Rubrik: |
|
|
Gratulationer!
Ska bli kul att se och höra. _________________ "Sannolikheten att lyckas ökar dramatiskt med varje försök"
John Nash |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Denno
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
hrlarson

Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inlägg: 4450 Ort: Bajen
|
Postat: tis jul 20, 2010 4:14 pm Rubrik: |
|
|
Det var modigt. Bara skitskraja människor kan vara modiga som bekant och nog hör man att du är nervös. Men det blev bra! Och jag är beredd att hålla med Robert om att ukulelen är ett romantiskt instrument. Här var det det definitivt. Och när Kalle Anka spelar det i en kanot. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Lasse R Kommissionens sommartomte

Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inlägg: 492
|
Postat: ons jul 21, 2010 10:25 pm Rubrik: |
|
|
| Strålande framförande! |